poniedziałek, 24 czerwca 2013

Stachuriada w Grochowicach. 26 lat później (Za spokój mego snu).

"Za spokój mego snu.
Za kruchość twoich rąk.
Za mroku ukojenie.
Za to, że mogę znów,
a może pierwszy raz
za rękę iść z marzeniem.

To tak jak gdybym cały świat,
jak kamyk trzymał w dłoni
i wierzył, że przed wiatrem i od zła,
Twój uśmiech mnie obroni.

Tyle już dni odeszło w zapomnienie,
tyle już słów przebrzmiało i milczenie
skryło gniewu czas,
a Twoja miłość przy mnie trwa
i uczy mnie pokory.

I nikt nie zdoła zabrać już mojego uniesienia,
bo skrzydła były dane mi i sens Twego imienia.

Za spokój mego snu.
Za kruchość Twoich rąk.
Za mroku ukojenie"
Słowa - Zbigniew Stefański

Foto nr 1 - kwitnące lipy rosnące przy grochowickiej alei prowadzącej do Polany.
Foto nr 2 -przy kościele p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Grochowicach.

Stachuriada Bez Jacka wydaje się już niemożliwa.

0 pisz śmiało: