środa, 16 stycznia 2013

Sia la la

Zanotować w tym miejscu, że czytało się dziś "jedenaścieminut" znanego pisarza i na stodziewiętnastej stronie kieszonkowej serii tej książki, natrafiło się na słowa, które mnie znokautowały i że jak wyszedłem popołudniową porą z domu, to udałem się w jedno zaśnieżone miejsce, bo zima jest przecież i już wiedziałem, że muszę je połączyć jakoś, to miejsce śnieżnolubne, ze słowami przeczytanymi wcześniej a po przybyciu tam, na miejsce, zrobiłem to bez mrugnięcia, bez chwili zawahania, tak jak chciałem i połączyłem je z efektami nieuniknionymi czyli czystością, delikatnością i niepowtarzalnością chwili. 
"...Wiedzą, że to, co nieuniknione, nadejdzie, że to co stać się musi, zawsze znajdzie sposób, by zaistnieć. A kiedy ten moment nadchodzi, nie wahają się, nie tracą okazji, nie pozwalają umknąć ani jednej cudownej chwili, potrafią uszanować doniosłość każdej sekundy...".

Ławka w parku w Wolsztynie do słów Paulo Coelho.

1 pisz śmiało:

Magda vkp pisze...

:) U nas w parku są dokładnie takie sama ławki :)