poniedziałek, 11 lutego 2013

Dr Kocha 1

Zapisać pod dzisiejszą datą słowa o tym, że siedemdziesiątdwa dni trwa się już bez dwa razy ef, czyli po pierwsze: fajki, papierosowo-nikotynowej na przykład (ale to na przykład) i po drugie: fejsa, czyli lubięto albo dodamciędotakzwanychznajomych, chociaż nigdy nie słyszałeś, nie słyszałaś jak mi się odbija po mineralnej wodzie na przykład, i co ty możesz wiedzieć o tym czy mnie lubisz czy nie, czy mnie znasz czy nie, ale lubięto a raczej lubiszmnie i dalej, że dziś dnia zakończyło się tydzień, no, dziewięć dni życia poza tym z czego się żyje i powróciło się do macierzy, powróciło się idąc ulicą dr Kocha a za totolotkiem skręcając w lewo na tak zwane łąki beknęło się powietrzem zgromadzonym w przełyku dla wiwatu i dla przestworzy, by wyrazić jedność z naturą a jednocześnie uczucie, co się  myśli o tych, którzy nazywają mnie ignorantem i to by było na tyle.

Wolsztyn. Budynek po lewej o nr 1 przynależy do ulicy dr Kocha, ulicy Roberta Kocha albo ulicy Kocha a droga w dół zaczyna lub kończy (zależy z której strony spojrzeć), ulicę Dutkowskiego  (przedwojennego dyrektora Liceum w Wolsztynie)

5 pisz śmiało:

Moja działka pisze...

Coś mi ta ulica mówi ale nie mogę sobie przpomnieć gdzie ona się znajduje.

chalupczok pisze...

Ulica Roberta Kocha biegnie od skrzyżowania ulic Gajewskich, Lipowa, Wschowska, Plac Kościuszki, niedaleko budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej do ulicy 5 Stycznia i jest jedną z głównych ulic Wolsztyna.

Radek pisze...

Ależ Ty męczysz ten Wolsztyn. :) A ja się z face wypisałem i do innych się nie zapisuję. A co mi tam :) O fajkach już nawet nie pamiętam. Tak trzymać!

chalupczok pisze...

Radek - :DDDDDD (nie wiem jak te powiadomienia włączyć).

Radek pisze...

Widzę, że włączyłeś :)