wtorek, 15 listopada 2011

Takich dwóch jak nas trzech

...to nie ma ani jednego.
Wolsztyn, przy skateparku.

5 pisz śmiało:

jaśminka pisze...

Przy "rowerowym" boisku,czy jak kto woli przy Pałacu.:))tak?
przypisałabym tej fotografii takowy tytuł: razem ,ale osobno...:)

Kubaplay pisze...

powiedział czwarty :)

Unknown pisze...

a ja byłam w Wolsztynie :)
foto na moim blogu :)

u-lusia pisze...

Jeden zupełnie wystarczy.
Dobrze, że jesteś i miło, że byłeś.
To znaczy mnie było miło, bo mogłam sobie poopowiadać o sympatycznych dla mnie chwilach i miałam wdzięcznego słuchacza.
Może to naiwne ale z podróży przywiozłam na pamiątkę trzy piękne liście dębu.

chalupczok pisze...

-Jaśminko - tytułów można by tutaj mnożyć. Celowo wybrałem słowa...Kubusia Puchatka, bo...go lubię :D
-Kuba - bardzo lubię poczucie humoru a zwłaszcza w Twoim "nadmuchanym" ;)wykonaniu :D:D:D
-Hemero - mam nadzieję, że wspominasz dobrze "tamte dni"...zdążyłaś uchwycić umierające wolsztyńskie parowozy.
- u-lusia - nic nie dzieje się przypadkiem :)