czwartek, 10 grudnia 2009

Byli tacy

"Byli tacy co rodzili się,
byli tacy co umierali,
byli też i tacy,
którym to było mało..."

Niektórzy mężczyźni mają powodzenie u kobiet. Niektóre kobiety mają powodzenie u mężczyzn. Niektórzy mężczyźni mają powodzenie u mężczyzn a niektóre kobiety mają powodzenie u kobiet.
Niektórzy natomiast (mam na myśli i kobiety  i mężczyzn) mają powodzenie u miejsc. Tak. U miejsc.
Myślę, że ja mam powodzenie. W tym miejscu. W tym nijakim miejscu. Dla mnie jednak nie nijakim, tylko jakim. JAKIM poprawię. Byłbym nieszczery pisząc, że nie mam powodzenia u tego miejsca. Nieszczery byłbym bardzo. 
To tak, jak na przykład ze smakiem. Masz 15 lat i nie lubisz przypuśćmy zupy typu "flaczki". Ale pojedziesz gdzieś w "ciortumatry" a tam tylko "flaczki" i co? Kiszki grają..."jesteś szalona", a główka mówi - "nie jedz tego". W końcu decydujesz się na  "seks" . Łyżka trafia do jamy gębowej i... olśnienie. Mniam. Chlamp. Chlump. Mćiamp. 
Myślisz: czekałem, czekałam za takim smakiem całe życie. Całe moje niespokojne trwanie. Uwielbiam to. Pragnę. Chcę.
Czy muszę jeszcze pisać cokolwiek więcej o tym, że miejsca mają powodzenie u ...mężczyzn???. Nie muszę.
"...o feudalna właścicielko naszych dni i nocy..."

Cytat: Edward Stachura .

0 pisz śmiało: