niedziela, 2 grudnia 2012

Piła (bulwary Chattelerault)

Z kładki nad Gwdą, łączącą bulwar Chattelerault z ulicą Walki Młodych (na lewo) w kierunku wschodnim.
O bulwarach Chattelerault w tym mieście, po których chodziło się od przedwschodu słońca, przez wschód i powschód, przy świetle księżyca nawet, tak z 5 kilometrów się chodziło nad rzeką Gwdą, nie dając oczom odpocząć po nocnych trudach i nocnym niespaniu a nogi niosły jak gdyby nigdy nic, nie narzekały, że bolą, że odciski na pięcie, że przemokły, bo trawa w wielu miejscach bagniście zapadająca i że prawie nikt mi nie przeszkadzał oprócz : "Misia, odsuń się proszę, bo pan zdjęcia robi kaczuszkom", gdzie "Misia" to suczka a "pan" to niby ja, bo innego nie zauważyłem o tej porze i w tym miejscu co z aparatem fotograficznym by spacerował,  a z drugiej strony, jaki ze mnie pan...a może i właśnie pan, skoro dobrze mi się chodziło po bulwarach Chattelerault w tym mieście, nad tą rzeką i jej zawijasami i zimno nie było w ogóle a wręcz ciepło i więcej niż ciepło kiedy około 9:12 słońce zaczęło świecić prawie jak letnią porą; może i właśnie pan, skoro u nikogo nie zauważyłem uśmiechu radości czy grymasu zadowolenia, u nikogo oprócz siebie.
Kładka jak wyżej, od strony ulicy Walki Młodych.
Jak wyżej, tylko pod. Kierunek ten sam.
Gęgawy nieopodal mostu na ul 11 listopada.
Gęgaw nie ma. Złom się wiezie na wózku. Most ten sam.
Pod mostem na ulicy 11 listopada.
Restauracja Mississippi.
Podobnie, tylko z pobliża mostu na Alei Jana Pawła II.
Dalej zaczyna się Wyspa...

0 pisz śmiało: