wtorek, 13 czerwca 2017

XI Hunters Grodziski Półmaraton "Słowaka"

O godzinie 9:00, dnia 11 czerwca 2017 roku w Grodzisku Wielkopolskim, 2703 biegających  wystartowało w jedenastej odsłonie - można już powiedzieć - słynnego na całą Polskę - półmaratonu "Słowaka". Udało mi się wziąć w nim udział (bo to sztuka nad sztuki znaleźć się na liście startowej) no i ukończyć ten bieg (to też sztuka). 
Zakładany cel został spełniony, poboczny (pokonać granicę godziny i pięćdziesięciu pięciu minut) - nie. 
Cieszę się, że mogłem komuś pomóc na trasie, że znalazłem się w odpowiednim miejscu i czasie...
Bieg ukończyły 2682 osoby, ja uplasowałem się na 1610 miejscu z czasem 01:59:51. 
Jestem szczęśliwy, że numerem startowym 311 mogłem reprezentować sklep Netto w Gostyninie (o tym numerze) - sklep, którym dowodzi Maciek Ch - ekspert od naprawiania tego co popsute; jestem także dumny, że mogłem pobiec z Wolsztyńskim Klubem Biegowym, z ludźmi dla których sukces innych jest sukcesem własnym...
Co do organizacji zawodów to ograniczę się do jednego stwierdzenia: uczcie się od Grodziska Wielkopolskiego - miasta oddalonego od Wolsztyna o...21 km...
 Hernik Team dzięki za fotki.

1 pisz śmiało:

Wiesław Zięba pisze...

Świetna fotorelacja. Gratuluję udanego występu. To naprawdę wielki wyczyn. Pozdrawiam.